[Konkurrence] Remake af De navnløse-antologien

Lav et remake af scenariet De navnløse og deltag i konkurrencen med fine præmier om at lave den mest spændende remake. Der bliver i år lavet en novelle-antologi til Viking-Con, der udelukkende består af remakes af De navnløse, og alle bidragene i konkurrencen bliver inkluderet i antologien (dvs. du skal ikke indsende dit scenarie separat til VC).

For at bidrage i konkurrencen skal du efterkomme nedenstående regler.

I) Det skal være et remake af De navnløse (eller et remake af remaket). Så længe du kan se mig i øjnene og fortælle mig at du har lavet et remake er det ok. En Nævefuld Dollars eller Last Man Stading er også remakes af Yojimbo/Livvagten.
II) Det skal være et novellescenarie.
III) Det skal være for fem deltagere (spillere/spilledere).
IV) Det skal indgå i VC’ De navnløse-antologi
V) Det vil blive enerådigt blive bedømt af den oprindelige forfatter, Thais Laursen Munk, der får tilsendt scenarierne anonymt og derefter læser dem. Dvs når du er færdig med din novelle (en dag inden VCs scenariedeadline) sender du dit bidrag til Morten Greis (mortengreis- AT -gmail -DOT-com), hvorefter han sender dem til mig og VC.
VI) Vinderen udpeges på VC lørdag eftermiddag.

Reglerne er hentet fra Thais’ blog, hvor konkurrencen først blev annonceret. Selve scenariet De navnløse er på Alexandria. De tentative deadlines hos Viking-Con (og dvs. dit bidrag skal på nuværende tidspunkt være mig i hænde senest den 17. september – gerne før er også ok)

Jeg glæder mig til at få dit bidrag i hænde.

Om Morten Greis

Historiker, etnolog, brygger, fægter, rollespiller, science fiction entusiast History and Ethnology, brewer and fencer, roleplayer and science fiction enthusiast
Dette indlæg blev udgivet i absindth, Rollespil, Viking-Con. Bogmærk permalinket.

7 svar til [Konkurrence] Remake af De navnløse-antologien

  1. Kristoffer Apollo siger:

    Jeg er med.🙂

  2. Johs siger:

    Jeg er på og går efter guldet.

  3. mortengreis siger:

    Kewl. Jeg ser frem til at modtage jeres bidrag.

  4. Uffe siger:

    Også mig (men, shh! fortæl det ikke til nogen).

  5. mortengreis siger:

    Yay. Det bliver bedre og bedre.

  6. Kristian siger:

    F*ck it – jeg er også klar.

  7. Morten Greis siger:

    Sejt! Det bliver den fedeste konkurrence evar!

Skriv, skriv, skriv

