Giv 25 dollars, få for 700 dollars spil

RPGdrivethru har igen en kampagne, hvor man kan donere 25 dollars, og derefter downloade pdf’er for 700 dollars.

På listen af spil, som jeg synes er interessant, er Contenders, Covenant, Don’t Rest Your Head, Exalted 2nd ed., Fear Itself, Hot War, Sufficiently Advanced og Open Game Table vol 2.

Du skal bare klikke på dette link.

Om Morten Greis

Historiker, etnolog, brygger, fægter, rollespiller, science fiction entusiast History and Ethnology, brewer and fencer, roleplayer and science fiction enthusiast
Dette indlæg blev udgivet i indie, Rollespil. Bogmærk permalinket.

3 svar til Giv 25 dollars, få for 700 dollars spil

  1. Glimrende, ingen overlap med noget jeg har i forvejen, men et par stykker jeg havde i kiggerten!

  2. Nis Baggesen siger:

    Nice🙂

  3. Kristian siger:

    Jeg har stadig kun kigget på en brøkdel af de ting jeg hentede fra Haiti-bundet, så jeg tror jeg springer over denne gang. Men der er godt nok nogle fine ting i blandt.

Skriv, skriv, skriv

