Brabrand – det er for sejt

(Fotos af Tue Bach, ide og scenarie Kristian Bach Petersen)

Jeg er meget beæret over at få en rolle sammen med andre fra planB i Kristians scenarie, Brabrand, til dette års Fastaval.

Om Morten Greis

Historiker, etnolog, brygger, fægter, rollespiller, science fiction entusiast History and Ethnology, brewer and fencer, roleplayer and science fiction enthusiast
Dette indlæg blev udgivet i absindth, Fastaval, Rollespil. Bogmærk permalinket.

10 svar til Brabrand – det er for sejt

  1. Monica siger:

    ih…i det mindste en lille birolle! Jeg håber på i det mindste en lillebitte😀

    Goddammit i ser seje ud!

  2. Morten Greis siger:

    Hæhæ, det falder os helt naturligt at se seje ud😀

  3. Smukke unge mennesker!

  4. Kristoffer Apollo siger:

    Smukt.🙂

  5. Jeg er alt det sorte. Der er mest af mig !

  6. Simon Steen siger:

    Peter er så meget bad cop! Det er en alt for sej plakat!

  7. lblichfeldt siger:

    En fed plakat og så deler scenariet jo navn med min hjemby – ser frem til at høre mere

  8. Aevilja siger:

    Årh mand, lige nu ville jeg gerne på Fastaval😀 – det ser ud til at blive et for sejt scenarie.

  9. Morten Greis siger:

    Jeg har skimmet scenariet, og det ser meget lovende ud. Så skyld dig at lave dine planer om for påsken, få Nicolai til at tage ungerne og kom med til Fastaval. Tilmeldingsfristen er ikke udløbet endnu😉

  10. Kenneth (Andrewutram) siger:

    Fedt scenarie eller ej, billedet er blæret

Skriv, skriv, skriv

