1. advent: Hvad arkivet gemmer

Julen sig nærmer med raske skridt. Snart fyldes radioen med sæsonens musik, og vi skal nu alle til at deltage i særlige sæsonbetonede aktiviteter, beskæftige os med særlige sæsonbetonede historier og fylde maverne med særlige sæsonbetonede spiser.

Men hvor ofte sætter vi så meget tid af i en fiktionsverden til helligdage og langstrakte festperioder, der strækker sig over dage hvis ikke uger?

Mens verdensbyggerne spekulerer over dette, vil jeg varsle, at når nedtællingen begynder, vil jeg begynde at rydde op i mit arkiv. Dag for dag vil jeg poste nye som gamle indlæg, og derved få indhentet en masse af de ting, jeg gerne har villet sige noget om. Vi begynder 1. december. Sæt kryds i kalenderen allerede nu.

I den kommende tid vil jeg følge op på min Delta Green-kampagne og dens seneste misisoner.

Der vil være indlæg om mit Fading Suns-projekt, som jeg langsomt er i gang med at udvikle.

Jeg præsenterer desuden mere materiale fra rollespillet Eventyrere & Elefanter.

Fimbulfrost er ikke glemt, og der kommer igen indlæg om dette langstrakte projekt.

Dertil kommer der et løst sortiment af diverse andre indlæg.

Om Morten Greis

Historiker, etnolog, brygger, fægter, rollespiller, science fiction entusiast History and Ethnology, brewer and fencer, roleplayer and science fiction enthusiast
Dette indlæg blev udgivet i absindth, Rollespil. Bogmærk permalinket.

Skriv, skriv, skriv

