Nye bøger om rollespil: Forårets læseliste

Følgende bøger er på min liste over ting, jeg gerne vil have læst det forår. Jeg er pt. godt i gang med førstnævnte på listen.

(En journalistisk bog om amerikansk Larp, hvor forfatterinden blandt andet besøger Knudepunkt og A Week in Denmark – og nu besøger hun så Fastaval)

(den italienske version af Knudepunktsbogen. Den rummer et par artikler i et læsbart sprog)

Det er lige før, man burde have en læseklub. Nogen, der er interesseret?

Om Morten Greis

Historiker, etnolog, brygger, fægter, rollespiller, science fiction entusiast History and Ethnology, brewer and fencer, roleplayer and science fiction enthusiast
Dette indlæg blev udgivet i absindth, indie, læsegruppe, Læsestof, Liverollespil, Rollespil, Rollespilartikler. Bogmærk permalinket.

2 svar til Nye bøger om rollespil: Forårets læseliste

  1. Kristoffer Rudkjær siger:

    Jeg er interesseret🙂 giver du en intro på fv og så kan vi tage den derfra?

  2. Morten Greis siger:

    Super!
    Ja, jeg laver en og anden form for intro på Fastaval🙂

Skriv, skriv, skriv

