#RPGaDay – 14. august: Your Dream Team

RPG-a-Day-2016 (3)#RPGaDay er næsten havlvejs gennem måneden, og det er foreløbigt lykkedes med daglige blogindlæg – for det er målet denne måned, nemlig dagligt at blogge om et bestemt emne omkring rollespil. Ikke alle emner har været lige spændende, da de syntes noget navleskuende.

Dagens emne: Your Dream Team

Det fulde spørgsmål handler om det dream team af folk, som man plejede at spille med, og det er sikkert et spørgsmål tænkt til at man pinger via twitter, instagram eller facebook sine gamle gaming buddies, og minder dem om, hvor fedt det var at spille samme. Jeg spiller ikke sammen med alle de fantastisk mennesker, jeg har haft spillet med, men jeg spiller stadig sammen med fantastiske mennesker – og flere af de andre har jeg stadig kontakt til, men vi har alle kun så meget fritid at gøre brug af. Jeg har bare ikke tænkt mig at pinge en masse folk og fortælle dem, hvor fantastiske de var. Men fantastiske var de. Derfor jeg stadig spiller rollespil.

 

Om Morten Greis

Historiker, etnolog, brygger, fægter, rollespiller, science fiction entusiast History and Ethnology, brewer and fencer, roleplayer and science fiction enthusiast
Dette indlæg blev udgivet i Rollespil, RPGaDay og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Et svar til #RPGaDay – 14. august: Your Dream Team

  1. I det store hele vil mit dreamteam være de samme mennesker som jeg fortsat spiller tirsdags-rollespil med.

Skriv, skriv, skriv

